L’Institut Borja de Bioètica-URL coorganitza la Jornada “L'eutanàsia: ben viure, ben morir”

09 març 2021

L’Institut Borja de Bioètica-URL en col·laboració amb l'Ateneu Universitari Sant Pacià organitzen la jornada acadèmica en línia "L'eutanàsia: ben viure, ben morir" els dies 24 i 25 de març en horari de 16.00h a 18.00h.

La Jornada dedicada a l'eutanàsia i al ben viure i al ben morir comptarà amb experts de diferents àmbits sanitaris, filosòfics i teològics que donaran una àmplia visió sobre aquests tres conceptes i centraran el debat sobre el final de la vida.

Reflexionaran sobre aquest tema d'actualitat professionals com Margarita Bofarull, presidenta del Patronat de l’Institut Borja de Bioètica-URL i professora de la Facultat de Teologia de Catalunya; Montserrat Esquerda, pediatra i directora de l’Institut Borja de Bioètica-URL; María Nabal, metgessa de l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida; Javier de la Torre, professor de Teologia Moral i Bioètica de la Universitat Pontifícia de Comillas; Francesc Torralba, director de la Càtedra Ethos-URL i professor de la Facultat de Filosofia de Catalunya-URL; Joan Torra, degà de la Facultat de Teologia de Catalunya i Armand Puig, rector de l'Ateneu Universitari Sant Pacià, entre altres.

Per a apuntar-se a la Jornada cal inscriure's prèviament aquí

Podeu veure el cartell de la jornada.